reklama

december

Tak som tu, na blogu, trocha novy, ale o to zdravsi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Tak som, tu na blogu, trocha novy, ale o to zdravsi. Zdravim vsetkych co sa tu dlhe hodiny trapia s clankami a vidim, ze to tu treba trocha rozvirit, aby sme sa tu vsetci nenudili ako babky v doobednej elektricke. Docital som sa par pravidiel, ako je to na tomto exkluzivnom blogu a par blogov som si aj preletel a nechcem do nikoho nic, ale nasiel som len dva typy blogov: bud su otocene moc "dovnutra", alebo naopak iba "von". Ja nechcem komentovat, co sa deje iba vonku a tam hore a ani to co sa deje u mna doma. Rad by som pisal o tom co sa deje mne vonku, co vidim a co pocujem a co chcem aby ste vedeli aj vy, vsetci ostatny. Tak to len tak na uvod, aby sme sa videli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S.: Dnes som videl nadhernu retro buracku: stara elina versus avia pri Novom moste SNP! Uplny folklor! Boli ste niekto pri tom?

David Manga

david manga

david manga

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

david manga-obcan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu